29 oktober 2009

Tröttare än tröttast....

Ja, det är jag idag. Ok, jag är född trött och har alltid varit trött, men idag är det riktigt jobbigt. Känns som jag inte sovit på flera dygn......Kan ju vara så det ska vara i slutet av graviditeten eller så beror det på att min blodtryck är lite högre än normalt. Jag vet inte, det märker vi väl till slut.
Det har varit en underbar höstdag idag, solen har varit uppe hela dagen och den värmer ju faktiskt lite än:-)

Vi besiktigade bilen idag, 2 st 2:or. Den ena var ju ganska löjlig egentligen, bara en lampa som måste bytas. Sen så högst upp vi ena länkarmen blev det ett litet hål som måste lagas. Väl på besiktningen så upptäckte vi att vi hade smygpunka på höger framdäck, så det var bara att få åkt och lagat den, det kostade oss en hundring:-) Helt ok pris. Vi måste ju i vilket fall som helst ha en bil som vi kan köra med om det skulle hända något iform med att bebisen skulle få för sig att "ploppa" ut. Kan ju inte köra in till sjukhuset med smygpunka.....

Annars så har jag pratat med min bonussons mamma idag. Hon blir inlagd på sjukhuset med sin yngste son, han har fått diabetes.....Inte roligt när man är 4 år.....Han hade ett blodsocker på 19......Jag sade till henne att då är det ju inte konstigt om han varit hyperaktiv och det höll hon ju med om....
De ska ligga inne i en vecka, och vem vet, vi kanske ses där inne sen då:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...