24 oktober 2009

Spjälsängen bäddad...

Nu har jag bäddat spjälsängen så den är färdig.....Det gjorde jag ju mest för att jag hade sammandragningar igår kväll och har haft det idag också. Så man vet aldrig.

Var i affären och handlade lite. Var ju bara tvungen att titta i babyhyllan. Och gissa om jag blev förvånad?! Jag hittade ett paket med 2 nappar i som jag bara var tvungen att köpa...Det var blåa nappar och på den ena var det en grön groda:-)
Kunde ju inte bara låta det vara eftersom min sambo under hela sin uppväxt kallats för Grodan...hehe....Det gör han ju även idag....Så det blir nog en liten groda.....
Henriks syster var med i affären och hon reagerade över att jag köpte blåa nappar. Hon sade: Ska du ha blåa nappar? Tänk om det blir en flicka?
Jag svarade: Heller blåa nappar till en tjej än rosa nappar till en kille....Fast för den delen så bryr sig nog knappast bebisen om vad det är för färg på napparna...

Hade ju inte tänkt använda napp, men jag kunde ju inte låta bli:-) Sen så är det ju inte säkert att bebisen vill ha napp och det gör ju inget. Men men, får se vad vår bebis tycker om det....

1 kommentar:

  1. Jag hade åxå köpt BLÅ nappar!!!!
    Men det är ju för att jag bara ÄLSKAR blått!!! Sen att det var en grön groda på är ju bara så coolt ;o)
    Kul att du har bäddat redan, nu kan hon/han komma när som helst!!!
    Lycka till gumman!!!
    Vi hörs!!!
    Massa krama Linda.

    SvaraRadera

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...