28 oktober 2009

BM idag....

Ja, nu har vi varit hos barnmorskan och kommit fram till följande. I och för sig inget nytt men ändå....

Blodtrycket: 139/85 när jag satt och 127/83 när jag låg ner. Hon sade att jag skulle vila mer eftersom det var högt. Men hur ska jag kunna göra det, jag vilar ju redan så mycket.
Hjärtljuden: 144 så det var jättebra.
Livmodern mätte 35 idag.
HB: 108 det var lite lågt
Vikt: 82,2 så jag har bara gått upp 1 kg sedan sist. Men men.

Inga vita blodkroppar i urinet heller, så det var jättebra. Ingen UVI:-)

1 kommentar:

  1. Å va härligt att allt ser så bra ut!!!
    Lycka till gumman!!!
    Jag tänker på dig MASSOR!!!
    Massa kramar din vän Linda.

    SvaraRadera

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...