25 juli 2009

Titta på barnvagn....

Ja, idag ska vi iväg till en jobbarkompis till mig och titta på hennes barnvagn som hon ska sälja billigt. Hoppas den är fin för det är tydligen en vagn som man kan ha till både kille och tjej.

Har varit i Norge hos mina föräldrar en sväng. Åkte i tisdags och kom hem igår kväll. Så åker vi dit igen på onsdag. Och på fredag så bär det av mot nord-Norge, ska bli så otroligt roligt. Längtar så.

I alla fall, när vi var hos mina föräldrar så var vi inne i en butik där de säljer barnvagnar och annat till barn. Det är något liknande som babyproffsen. Vi tittade på barnvagnar där. Jag fick en chock när jag såg priserna på barnvagnar. Hittade en jättefin barnvagn som var jättegod att köra. Men den kostade 7200 kr. Så jag förstår gott varför norrmännen åker till Sverige för att köpa barnvagn. Men det mesta av allt de hade var faktiskt billigt. De hade bland annat mellan 50 och 70% rabatt på barnkläder, så det blev lite barnkläder. Det kommer nog bli mer. Har ju fått mycket, men det är ju roligt med lite nytt också:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...