14 juli 2009

Började med spjälsängen....

Ja, idag så började jag slipa spjälsängen. Kan lova att det kommer ta tid. Längre tid än vad jag först hade trott, färgen sitter ju som berget....men men, det kommer nog bli bra när det blir klart....

Kan bara säga att nu har jag ont i armarna. Jag har ju suttit ner medans jag har slipat, så ryggen är det inte så farligt med, men jag känner ju av den också. Men det ska bli kul att se om jag kan röra armarna i morgon.
Köpte en ny mopp idag. En fibermopp. Det stod att den var bäst i test, så jag ska testa den i morgon och se om det stämmer. Ja, om jag nu kan röra på armarna. Hoppas det för jag skulle verkligen behöva fortsätta med sängen. Vill ju ha färdigskrapat innan vi åker till nord-Norge. Vet ju inte vad det blir för väder när vi kommer hem sen, och måla kan man ju göra inomhus. Vill ju inte slipa inomhus, det blir ju ett h*****e att bli av med dammet då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...