29 juli 2009

Är i Skien hos mina föräldrar

Ja, nu sitter vi här i Skien hos mina föräldrar och här regnar det. Men det gör inte så mycket för vi har trevligt ändå.

Nu har min fot somnat.....inte så kul, men den vaknar nog snart....hehe

I morgon ska jag och min mamma köpa hårfärg för att färga håret innan vi åker på semester. Vi ska även se om vi inte kan hitta en födelsedagspresent till min lillebror som fyller 30 år på fredag. Det måste ju nästan firas.
Pappa ska jobba på fredag så vi startar inte bilfärden norrut förrän på lördag, men det blir nog en tidlig morgon. Vi ska nog försöka komma iväg senast 08:00. Vi har ju som sagt en hel del mil att köra. Runt 250 mil.

Vi får köra med 2 bilar istället för 1, men så sätt så är det ju bättre det för då är det ju fler som kan köra. Den bilen vi skulle åkt med är ju bussregistrerad och då är det bara min lillebror som får köra. Men nu kör vi med 2 personbilar istället.
Det blir nog eventuellt bara 1 övernattning också och inte 2 som vi först hade tänkt.

Men vi kommer oss i alla fall norrut:-) Ska bli så kul.

Idag har bebisen i magen varit väldig aktiv:-) Det känns ibland nästan som jag har en fotbollsmatch inne i magen:-) Det är rätt så roligt....

Ska se om jag kan få lånat internet när vi är där uppe för då ska jag blogga lite i så fall.
En sak är dock säker och det är att många kort det kommer det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...