29 april 2009

Vecka 15....

Idag så går jag in i vecka 15 och det känns otroligt roligt att det har gått så pass bra som det har gjort.

Ringde i förra veckan och beställde tid för ultraljud och den 20 maj så är det dags:-) Ska bli jättekul att få se den lille.
Det är 2 stycken som drömt att jag får en liten kille, det har jag också drömt, och därför säger vissa att det blir en tjej, men det spelar ju faktiskt ingen roll, blir glad för vilket som. Så länge den har 10 fingrar och 10 tår.

Idag är det underbart väder, fast det blåser, men det är varmt ändå.

På lördag ska vi i 50 års fest. Det är en kompis som fyller 50 år och han har hyrt biografen:-) Det blir filmmaraton med 3 gamla klassiker: Sista natten med gänget, Easy Raider och Cannonball Run. Ska bli kul. Måste väl lägga mig en stund på dagen så jag orkar hålla mig vaken under filmerna. Men det ska bli kul.

1 kommentar:

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...