15 april 2009

Vecka 13.....

Ja, idag går jag in i vecka 13 och den värsta missfallsrisken är över:-)
Det känns ju helt otroligt, väntar bara på ultraljudet nu.
Har inte mått så illa hittills och hoppas det håller i sig under resten av tiden. Har bara spytt 6 gånger:-)
Har visserligen ont i magen, men det är väl bara för att livmodern växer. Magen är stor redan och det går inte att dölja, det har jag ju inte kunnat göra på en månad. Det syns ju så tydligt.
Jag har fått ont i ryggslutet, hoppas det är för att jag har varit så hård i magen och inte att jag får foglossning redan. Har läst om dem som fått det väldigt tidigt, och det vill inte jag ha.

Jag är lika gammal som min mamma var när hon blev gravid första gången, sen så fick hon 4 stycken på 4 år och 8 månader:-) Det önskar hon visserligen inte mig. Hon vill ju att det ska vara lite större åldersskillnad mellan barnen. Jag kan ju tycka att det är bra att vi är så nära i åldrarna, vi har ju samma vänner, vi har aldrig bråkat riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...