21 februari 2009

Snö, snö och ännu mera snö.

Det snöar som bara den ute:-) Det är ju roligt, hade gärna varit ute, har ju kläder, men det ser ju kanske lite dumt ut om jag skulle gå ut när man inte har barn. Grannarna som har barn är iväg denna helgen. Så jag får väl snällt sitta här inne och ha tråkigt i stället.

På torsdag så ska jag på personalmöte och då får jag reda på om jag får de 93%. Hoppas, hoppas. Men det får jag nog kanske, för skulle de sätta in en annan på den raden så tror jag min vårdtagare hade blivit vansinnig.
Sen så ska jag lägga in om semester veckorna 32-35, vi ska ju åka på släktträff. Och den är ju inte precis i närheten. Så man måste ju ha minst ett par veckor, det är ju så många man ska hälsa på. Den ska ju vara i nord-Norge. Men vad gör jag om jag nu inte skulle få semester då????? Så långt har jag ju inte tänkt......hmm. Det löser sig säkert, måste ju få någon att jobba för mig då:-) Det borde nog inte bli några problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...