26 januari 2009

Äntligen bättre.....

Ja, nu har man legat sjuk. Har haft både UVI och magsjuka....Ingen bra kombination. Man mår inget vidare alls då. Men nu är jag i alla fall bättre, bara lite illamående kvar. Men det släpper väl så småningom det med hoppas jag.

Annars så har det inte hänt så mycket. Vi har visserligen köpt ny tv eftersom den vi hade höll på att ge sig, sen passade vi på att köpa ny tv-hylla också. Den var ju på rea:-)
Tråkigt väder har det varit. Ingen snö....eller jo förresten, det snöade, men den försvann ju lika fort som den kom:-( Vill ju ha riktig vinter, men då måste man väl flytta norrut. Annars så kan man väl bara glömma att få uppleva en riktig vinter igen.
Henrik ligger och sover, han mådde inte bra, så han åker väl på "skiten" nu. Det vore ju konstigt om han skulle klara sig när både jag och Tommy har haft det.
Gott att man är ledig i morgon också.

Mina föräldrar håller på att göra om i sitt badrum. Hoppas de blir färdiga snart så att man kan åka och hälsa på dem igen, har ju inte varit där sedan i somras. De har varit här, men det är ju alltid gott att hälsa på mamma och pappa.

Funderar på att söka nytt jobb. Vet ju inte hur länge jag får ha kvar jobbet som jag har nu. Det håller på att bli lite jobbigt. Här går jag som månadsanställd på 49%. Det är inte mycket. Vill ha ett "vanligt" jobb där man kan vara ledig varje helg eller i alla fall ett jobb med mer procent än det jag har nu. Får se vad som händer.

Hoppas inte det blev för rörigt för er som nu eventuellt skulle läsa min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...