08 januari 2009

Då var julen ute!!!!

Ja, och detta är mitt hundrade inlägg:-)

Julen är nerpackad och jag håller på att tvätta. Det har snöat i natt, men nu är snön nästan helt borta. Inte roligt. Men man kan ju alltid hoppas att den kommer tillbaka igen.



Att de inte fattar....
Nu ringde de från nåt el-bolag och ville att vi skulle byta. Men varför förstår de inte när man säger att man inte är intresserad. Ska det vara så himla svårt?
Sen så ville han att jag skulle säga varför jag inte var intresserad också, han ville ha en orsak.....Att de bara kan med.
Men det är ju alltid så med telefonförsäljare och andra som ringer. De ger sig aldrig.
Tillslut var jag bara tvungen att säga nej och lägga på. Annars hade jag väl suttit i flera timmar. För han hade ju knappats gett sig, och inte jag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...