08 december 2008

Knytkalas i kväll.......

Ja, i kväll så blir det knytkalas för min del:-) Det är för en kille som jag har varit assistent hos. Jag ser fram mot det, det kommer säkert bli jättekul. Det är för gamla och nya assistenter. Och när jag anmälde mig till kalaset så var det mellan 10-15 personer som hade anmält sig.

På tal om kul så var det precis det vi hade i helgen. I fredags kom min storebror hit och hade med sig mat från Ridderheims och vi hade bjudit hit Henriks och Tommys bror Lennart och hans fru på en "Ridderheimskväll". Det var jättetrevligt.
Här kommer en bild....


Och i lördags så kom det lite folk och vi hade en jättetrevlig liten oförberedd "fest". Men roligt det hade vi.
Här kommer en bild från den festen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...