05 november 2008

Släktsträff.....

Ja, den är ju visserligen inte förrän i Augusti nästa år, men jag ser verkligen fram mot den. Har aldrig varit på släktsträff förut, men självklart så känner jag ju de flesta, eller i alla fall många av dem:-)

Det är efter min farmor och farfar och som det ser ut idag så är vi 122 gamla och unga:-) Så om alla kommer så kommer det bli hur kul som helst, men det blir det säkert ändå:-)

Fick inbjudan igår, och det är ingen bindande inbjudan än, utan mest bara för att kolla läget om hur många som är intresserade. Men jag anmälde mig och Henrik. Sen så kommer de starta en hemsida där alla kan följa med om vad som händer och vilka som anmäler sig.
Ser verkligen fram emot det. Det ska bli så kul. Jag och en kusin har pratat om hur kul det skulle varit med en släktträff, men det har inte blivit mer än prat. Men nu är det då några andra kusiner och en faster till mig som har bestämt sig för att anordna det hela. Och det är ju bra för jag kan ju inte göra så mycket eftersom jag bor här, och den mesta av min släkt bor i nord-Norge, så det hade ju blivit hon som varit tvungen att fixa det mesta. Men nu är de 4 stycken där uppe som ordnar det hela:-)

Så nu gäller det bara att få börjat spara så att vi får råd att åka dit:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...