03 november 2008

Dag 10 utan Coca Cola



Ja, idag är det dag 10 utan Coca Cola för mig:-) Snacka om att jag är glad att jag har klarat sluta med det.
Det är ju bara ett fördärv och det är beroendeframkallande. Men jag har alltså lyckats sluta nu och jag lovar att det är det bästa jag har gjort någon gång. Nu är det bara rökningen kvar som jag ska sluta med. Men jag klarade inte att sluta med båda två samtidigt. Men jag ska i alla fall sluta med ciggen också. Men att jag slutade med Colan är nog det jobbigaste jag har gjort.
Jag har varit tröttare än vanligt och det säger mycket. Jag har sovit på eftermiddagarna och ändå kunnat somna på kvällen när jag har lagt mig. Jag har svettats mer än normalt, men det har nog varit när sockret har varit på väg ut ur kroppen.
Jag har inte haft någon direkt huvudvärk som tur är. För huvudvärk är inte roligt.
Men jag är bättre i magen:-) Jag har inte haft lika ont i magen som annars.

Jag måste ju säga att jag är stolt över mig själv som har klarat av det.

Och har jag klarat av det så kan alla klara av det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...