29 oktober 2008

Var hos tandläkaren idag.....

Det var visserligen ett helt ok besök. Fick reda på att jag inte har några hål:-) Några missfärgningar som ska fixas.......Det kommer ju kosta lite, men vi tar inte allt på en gång och då går det ju bra. För då betalar jag ju varje gång i stället för att vara tvungen att dela upp betalningen för det är ju allt utom roligt. Jag måste ju ändå säga att jag blev ganska förvånad när han sade att jag inte har några hål eftersom jag drack så mycket cola som jag gjorde. För nu kan jag ju säga så:-) Har inte druckit cola på 4 dagar nu, är inne på dag 5:-) Måste får säga att jag är lite småstolt över mig själv:-)
Det är inte dåligt för att vara mig det. Innan så kunde jag ju dricka mella 1 och 1,5 liter om dagen, och då bara att sluta tvärt......Det är bra tycker jag.
Så nu kan de bara få ha colan för sig själva:-)

Det ända som är lite tråkigt med det hela är att jag är så otroligt trött på dagarna, kan gott lägga mig och sova på eftermiddagen och ändå kunna somna på kvällen. Jag är ju född trött, och jag var trött när jag drack cola, men inte som nu. Nu är det extremt. Att det går att bli så trött. Nästan så jag funderar på att gå till läkarn och se om han kan skriva ut något eller så får jag väl köpa vitaminer eller något liknande. Har ju prövat med rosenrot förut för det ska vara så bra säger alla, men det funkade inte på mig. Och Omega 3 ska ju också vara så bra, men det funkar inte heller.
Jag vet inte vad jag ska göra mer. Jag går ju eller cyklar varje dag och är ute, så det är ju inte därför. Jag rör ju faktisk på mig.
Jag vill ju bara inte riskera att somna överallt. Just nu känns det som det i alla fall.
Kanske lika bra att ringa läkaren. Ja, får se vad jag gör. Kanske ska vänta några dagar till för att se om det går över av sig självt och äta lite mer frukt. Dessutom så har jag svettats mer än vanligt, men det kan ju vara det att "giftet" från colan är på väg ur kroppen.

Jaja, det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...