03 oktober 2008

Magknip och diare....

Ja, det har jag nu och det är inte roligt alls:-( Vet inte vad det kommer sig heller. Hoppas det går över tills i morgon när vi ska i kalas.
Jag måste ju få testat min nya kamera ordentligt. Och det är ju ypperligt att testa en kamera på ett barnkalas:-) Den tar ju bra bilder, det vet jag, men jag vill ju få testat den själv och ta egna bilder. Inte bara titta på bilden som fanns på minneskortet när jag fick den. Men jag lägger in bilden här som fanns på kameran, det är ju dotter till han som jag bytte med och halvsyster till min bonusson.
Emmelie heter hon. Är hon inte söt?:-) Hon är väldigt lik sin mamma när hon var liten. Hon blir 2 år i januari:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...