21 september 2008

Oj oj oj!!!!

Varför ska man alltid säga ja när de ringer och frågar om man kan jobba???????
Fattar inte det, veckan som kommer skulle jag egentligen bara jobba onsdag, torsdag och fredag, men så ringde de nyss och frågade om jag kan jobba tisdag, lördag och söndag hos en annan person. Och dum som man var så tackade jag ja till det:-(. Men men, jag får ju i alla fall vara ledig helgen efter:-) så något positivt är det ju i alla fall.......Men personen som jag ska jobba hos är ju jättebra, så det kommer ju till att gå bra i alla fall.

Mina föräldrar och min lillebror har varit här i helgen. Har varit roligt och trevligt. Vädret har ju varit underbart också.
I går var jag med en granne och promenerade med hennes 2 hundar. Rottweiller. De är helt underbara. Tiken ska ha valpar när som helst och det ska bli kul att se dem för det är blandning av rottweiller och flatcoated retriver:-) Hennes rottisvalp ska jag passa i slutet av oktober:-) Det ska bli kul. Bara det att komma ut mer än vad man gör annars. Sen så är det ju ett fint sälskap också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...