22 september 2008

Nu har jag anmält mig......

Ja, nu har jag anmält mig till fortsättningskurs i Linedance, det ska bli jättekul:-) Har ju bara gått nybörjare tidigare, men det ska bli kul att utveckla det lite mer:-)

Denna bild är från avslutningsfesten vi hade i april förra året.

Här sitter jag.....måste ju ha en paus emellanåt. Vi höll ju på från det att klockan var 18:00 till den var 00:30, sen var vi några stycken som gick ut på krogen och där var det live-musik så då passade vi på att köra en liten uppvisning där också:-)

Roligt hade vi det. Synd bara att det är så lite killar/män med och dansar. Men alla män i den här kommunen är livrädda för att dansa. Och så kan man jämföra med Dingle där det är flera män som är med. Här är det bara 1.

Men i alla fall på torsdag börjar det:-) Ser fram mot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...