27 september 2008

Äntligen bättre i magen!!!

Ja, nu börjar jag äntligen bli bättre i magen, vet inte vad det har varit, men det har säkert varit något virus för det är ju många som är dåliga nu i dessa tider, både med mage och annat.

Tråkigt väder är det också, inget regn, men grått och trist.
Inte kul alls.

Har provat bilen en liten sväng nu, och den går jättefint:-) Ett lyckat köp helt enkelt.
Är trött och hängig, inte kul alls det heller. Men trött är ju jag jämt, så det är ju inget nytt, inte för mig i alla fall. Men det hade ju varit roligt att någon gång känna sig pigg, men nej, inte jag inte.
Vet inte riktigt hur jag skulle gå till väga för det. Det kommer väl alltid till att vara så.

Annars så har det inte hänt så mycket. Eller jo det har det väl gjort. En som vi kände som brukade vara mycket i Norska Sjömanskyrkan i Göteborg har dött efter att ha haft en propp i hjärtat:-( Hon var ju alltid där, nästan som en inventarie. Saknade efter henne kommer bli stort. Hon var ju alltid så trevlig och snäll, hon älskade barn även fast hon inte hade några egna. Hon var ju en av de första personerna vi lärde känna när vi började gå dit för att fira 17.maj. Har som sagt kännt henne i många år.
Är så tråkigt när folk bara dör och försvinner runt en. Men det är ju tyvärr naturens gång och jag tror ju som sagt att det är en mening med allt som händer även hur ont det än ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...