24 september 2008

Måste bara berätta.....

Den hemlösa katten som jag har skrivit om tidigare som fick ett nytt hem har blivit en riktig innekatt nu. Den vägrar gå ut:-) sen så är den och klättrar på dem mitt i natten. Men om den gör det för skoj skull eller för att försäkra sig om att de är där, det vet vi inte. Men alla är ju så överlyckliga över att den har det bra.
Jag lägger till denna bilden för att ni lättare ska komma ihåg vilken katt jag skriver om:-)

Sen så har en granne till oss 2 rottweillrar varav tiken ska ha valpar när som helst. Och Geisha som hon heter rymde en dag och träffade då en Flatcoated Retriver hane som hon parade sig med:-) Är jättenyfiken på hur de valparna kommer se ut. Det är ju inte direkt någon vanlig blanding;-) Det kanske blir långhåriga Rottweillrar:-) det ska bli kul att se dem när hon väl får klämt fram dem:-)
Jag lovar att jag ska ta kort på dem och lägga ut i bloggen:-)

Jag kan ju förrästen lägga ut en bild på hennes hane, det är en valp från hennes tik.
Här har ni Gillbert:-) Han är 7 månader nu. Är han inte fin, han är i alla fall jättesnäll och det kan man ju se i ögonen:-)

Jag ska passa honom i slutet av oktober:-) Ska bli väldigt roligt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...