27 september 2008

Inte missat så mycket:-)

Som tur är så missade jag inte så mycket när jag stannade hemma från Linedancen i torsdags. Så jag kan vara med nästa vecka:-) Jag riktigt längtar tills dess:-) Det finns ju inget roligare än att dansa:-) Och Linedance är hur roligt som helst.
Ser fram mot det.

Nu har ju hösten kommit. Det märker man när man går utanför dörren. Det blåser jättekallt, dags nu att plocka fram vinterjackan, eller i alla fall en tjockare jacka. Har sett vissa som går med vantar och mössa, och då syftar jag inte på barnen. Men det är ju kallt så det är ju inte dumt alls. Sen så blåser ju håret åt alla håll och kanter också, så det är ju nästan ingen idé att kamma sig heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...