07 september 2008

En hel vecka kvar!

Ja, som rubriken lyder så har jag en hel vecka kvar av min semester. Har lite saker som ska fixas i morgon, plus att vi är bortbjudna i 18-års kalas till min sambos systerdotter. Det ska bli kul, slipper ju tänka på middag då i alla fall:-)

Annars så ska jag inte göra för mycket, annat än att tvätta kläder och annat hushållsarbete, det är ju i och för sig tillräckligt det, men jag kan ju ta det lugnt, inte stressa.
Kom hem i fredags från Norge, och man blir alltid så trött av att resa, det tog ju ganska lång tid. Inte nog med att man ska åka båt och sedan hoppa på ett tåg också, man ska ju även byta till buss för att byta till ytterligare en buss. Så en resväg som normalt med bil tar 1 timme tog oss 2,5 timme:-( Roligare kan man ju ha.........men men, det är ju bara så det är när man inte har bil, eller kommer på tider när alla kompisar jobbar........

Tråkigt väder är här också. Idag regnar det inte i alla fall, men det har det ju gjort hela tiden sedan vi kom hem. Visserligen var det ju fint i fredags med sol och ganska varmt, men igår var det kallt och regnigt. Idag är det mulet men uppehåll. Hoppas det blir bra väder i morgon bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...