17 augusti 2008

Jaha.....då kanske det är dags att uppdatera lite....

Det är länge sen jag skrev något här nu.....jag nästan skäms lite....speciellt när jag läser andras bloggar där alla bloggar mer eller mindre varje dag.

Jag har i alla fall varit i Norge och hälsat på mina föräldrar. Det var jätteroligt och trevligt, ska åka tillbaka dit i slutet av månaden:-) Då åker ju Henrik med:-)

Richard har börjat på gymnasiet nu och säger att han trivs, men det är ju bara början än. Han bor på skolan och i korridoren där han bor och delar rum med en kille som heter Philip, bor det bara tjejer annars, så han är ganska nöjd:-)
Har ju sagt till honom att ta det lugnt och det tror jag nog säkert att han gör.

Jag fick brev häromdagen från Kommunen och när jag öppnade det så var det en förlängning av min månadsanställning:-) Det är ju kul att få förlängt men de har ju inte sagt något till mig om det....men men, jag skriver snällt under pappren och skickar tillbaka dem i det medföljande kuvärtet.
Annars så händer inte så mycket.

Var inne hos grannen tidigare idag där de bjöd på pizza:-) Alltid kul med trevliga grannar. De är jättesnälla och trevliga. Och sen så har de ju så söta barn:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...