09 juli 2008

Äntligen!

Ja, äntligen håller förkylningen på att ge sig av. Har varit kris på jobbet, både jag och alla andra är sjuka i förkylningar och huvudvärk. Det är ju sådant som går nu, men att alla blir sjuka på en och samma gång är ju ganska sjukt.....hmmm...som tur var så är det en enda av alla både ordinarie och vikarier som var frisk och kunde jobba själv. Synd på brukaren bara som inte får göra allt som ska göras. Men, men. Idag så kände jag mig bättre och gick därför till jobbet. Och ni kan tro att de var glada över att jag var tillbaka.

Men får se hur det blir på fredag, vem vet....kanske får jag vara själv, men det får ju gå, har ju inget val. Det måste ju bara gå. Som tur är så är det ju en ganska lugn dag......

På morgonen idag så duggade det lite och sen så slutade det och sen kom solen och det blev varmt och är fortfarande fint. Det skulle tydligen hålla i sig i morgon också, kan ju alltid hoppas på det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...