13 april 2008

Så sitter jag här igen!!!!

Nu är det ju några dagar sen jag skrev här på bloggen och det beror ju på att det inte har hänt så mycket sen sist.

Idag så är det skapligt väder ute, skulle egentligen vilja ut och fota, men det är ju så tråkigt, för det finns ju inget nytt att fota, har ju tagit kort på allt här. Skulle varit kul att åka iväg någon stans och ta med mig kameran för att få lite andra bilder. Men nu väntar jag bara på att träden ska bli gröna och att det ska komma mer blommor, för då har man ju lite annat att ta kort på....

2 kommentarer:

  1. Men det vet du väl. vissa har blivit kända genom att ha fotograferat endast en enda sak. Hitta nya vinklar, nya ljus, allt ser annorlunda ut med bara några detaljer förändrade ;) finns inga ursäkter längre, ut och fota!

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja, du har nog kanske rätt där...var faktiskt ute och promenerade förut, och då hade jag ju självklart med mig min kamera. Tog visserligen bara 6 bilder, men ändå...

    SvaraRadera

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...