13 april 2008

Kopierat!!!!

Ja, nu sitter jag här och har självklart kopierat detta från en annas sida:-) Man gör ju det ibland...


Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?

Haft ett uppehåll på 3 månader från sigaretterna

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2008?
Ger inga nyårslöften, för då bryter man dem inte...

Fick någon i din närhet barn?
Japp, Catharina, och en himla massa släktingar till mig

Vilka länder besökte du?
Norge

Vad skulle du vilja ha 2008 som du saknade 2007?
Fast jobb

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
Ingen aning

Vad var din största åstadkommelse?

Inte den blekaste

Vad var ditt största misslyckande?
Mitt största misslyckande...hmmm.....vet inte vad det skulle vara

Vems beteende förtjänade att firas?
Min bonusson.....han är bara bäst

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
Det måste nog bli cheferna på kontoret, de rör ju bara ihop det hela tiden. De vet ju inte vad de håller på med

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
Räkningar

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätteexalterad?

Kan inte spesificera något

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
Vet ej

Bästa filmer 2007?
Stardust

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Ingen aning

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Spenderat mindre pengar på skit.

Favorit-TV-program?
Dr. Phil

Vilken var den bästa boken du läste?
När Blodsbanden Brister och Allisons historia

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jobbade

Hur skulle du beskriva din stil 2007?
Samma som alltid, bekväm

Hur höll du dig ifrån att bli galen?
Hade inga problem med det

Vem saknar du?
Grannarna som har flyttat ifrån oss

Vem var den bästa nya personen du träffade?

En som jag jobbar som personlig assistent åt

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2007:
Vet inte om jag lärde mig så många läxor förra året......

Lärde du dig något nytt under 2007?
Ja det gjorde jag helt säkert

Vad vill du lära dig under 2008?
Att bli en ännu bättre människa

Vad vill du uträtta under 2008?
Tjäna mer pengar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...