08 april 2008

En bra dag!!!!

Förutom colan, så har denna dagen ändå varit bra:-)
Jag var på personalmöte tidigare idag och då fick jag reda på att jag fått fast:-) Visserligen är det bara 3 månader till en början, men det kommer säkert bli förlängt. Jag har ju trots allt gått på samma rad i 1,5 år. Och den personen som jag jobbar hos vill ju inte ha in några nya assistenter:-)
Så nu kommer jag ju få månadslön i stället:-)

När jag kom hem och startade min dator och startade msn så såg jag att min halvsysters äldsta dotter var påloggad, så jag pratade med henne och då fick jag även lagt till de andra barnen där:-) Jättekul....Nu kanske man kan få bättre kontakt med dem:-) För den har ju inte varit så jättebra. Hoppas. Hon verkade tycka det var roligt........vi pratade jättelänge där.
Och dessutom så ville hon ha mitt mobilnummer, så vi bytte nummer:-) Så nu kanske man kan skicka sms också:-)

Så denna dagen har varit jättebra:-)

Jag är så glad.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...