08 april 2008

Den förbannade Colan:-(

Ja, det gick ju fint ett tag att vara utan cola, så drack jag cola i går och idag och har sådan fruktansvärd magknip.....ja, den är ju inte lika illa idag som den var igår. Men ändå....så nu har jag bestämt mig. Ingen mer cola för mig:-) Men det är ju jättebra.....visst, det är ju det och jag klarade mig ju innan, så då ska jag väl klara mig nu med. Dessutom så har jag ju gått ner i vikt också, och det syns på magen även om jag inte gjort annat än att hålla mig ifrån colan.....
Så nu har jag bestämt mig att aldrig mer dricka cola. Jag vet, man ska aldrig säga aldrig, men nu har jag bestämt mig.......för jag mår ju inte bra av det......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...