18 mars 2008

Nu har jag gjort lite......

Ja, nu har jag äntligen ringt chefen för gruppboenden här i kommunen, och jag skulle återkomma i slutet på nästa vecka för att få reda på om jag kan få en del jobb där, för då ringer jag och säger upp mig i så fall från mitt nuvarande jobb.

Jag har ju varit på ett av de gruppboenden förr och trivdes gott där, men det var ju bara timanställning, men i och för sig så var det ju mer än det jag har nu, så det ska bli så himla skönt att kunna säga tack och hej. Jag kommer ju sakna "mina" brukare, men jag kan ju alltid gå och hälsa på:-) och kanske hoppa in en gång emellanåt. Men jag tänker ju aldrig vara kvar inom det området...Det känns faktiskt skönt.
Men jag får ju se om jag får mkt jobb där eller inte. Men jag vet ju att jag kommer få jobba där, men frågan är ju bara hur mkt........de ringer ju mig titt som tätt och frågar om jag kan komma och jobba, men då är jag ju tvungen att säga nej eftersom jag redan är uppbokad som assistent då.

Ni fattar inte hur gott det känns.................att kunna säga hej då till mitt nuvarande jobb....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...