18 mars 2008

Ja, så sitter man här.....

Trodde att jag skulle få vara ledig i helgen.....men icke sa nicke......ska jobba hela påskhelgen nu. Visserligen gott med de extra pengarna, det är ju trots allt storhelg....Så det blir många timmar storhelg.

Men jag funderar starkt på att sluta med mitt nuvarande jobb och börja på gruppboende i stället. De är ju i alla fall i stort behov av vikarier nu och jag tror ju att jag kommer få mer jobb där än det jag har nu.
Ska ringa till chefen där i morgon och kolla om det finns mycket jobb, för i så fall så ska jag säga upp mig snarast från assistentjobbet. Behöver ju så mycket som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...