26 mars 2008

Dag 3 utan Coka Cola!!!!

Ja, idag är tredje dagen som jag inte dricker Cola.........jag kan ju ärligt erkänna att jag är mäkta stolt över mig själv:-) Nu gäller det ju bara att fortsätta i samma anda......Att jag inte köper Cola något mer, eller i alla fall inte så ofta.
Dag 1 utan Cola var värst, jag hade ju inte några sådana problem att vara utan, men jag hade ju sådan fruktansvärd huvudvärk. Det hjälpte ju inte med värktablett heller......
Dag 2 var bättre, bara lite huvudvärk, men inte så farligt att jag var tvungen att ta en tablett.....och idag så känner jag inget.........:-)
Så nu är vi inne på dag 3 och det känns jättebra. Känner mig bättre i magen också:-)

Visserligen så har jag vaknat tidigare än jag brukar, men det är ju gott att ändå få hela dagen med sig. Igår så vaknade jag ju jättetidigt 07:15 och idag vaknade jag ännu tidigare, redan klockan 06:45. Det värsta är ju att man inte lyckades somna om, och det har jag alltid lyckats med innan.
Men men, det är väl så nu när sockret kanske är på väg ut ur kroppen. Kanske lite tidigt än, men det börjar väl snart försvinna........
Jag är i alla fall nöjd över att jag är inne på dag 3 utan Cola. Och suget är där inte nu heller...Vi har ju faktiskt gott vatten. Sen så kan man ju dricka juice också, fast det är ju inte så nyttigt det heller, men det är ändå bättre än Cola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

8 år som røykefri

Ja, for 8 år siden idag så sluttet vi å røyke. Både jeg og Henrik. Utrolig nok så var det helt rett tidspunkt. Henrik begynte å ...